Jäkla skit...

Berättade ju för er att jag haft nån slags  influensa.. verkar mer o mer som om mamma hade rätt från första början.. verkar som  jag fått svin influensan iallafall...
Jag  började förra söndagen med att ha ont i halsen.. kändes som jag hade  sandpapper i halsen.. därefter starta febern... gick i höga toppar så jag låg mest hela förra veckan.. trött i kroppen  och allmänt dålig.. sedan kom denna jobbiga hosta..

Mådde bättre i lördags..

Söndagen var jag kass igen...

Måndagen hade jag feber igen..

Igår mådde jag hyfsat..

och så idag... seg i kroppen... har ingen feber.. men denna förbannade hosta som låter som om jag har hela mälarn i lungorna...
Är livrädd för att jag har smittat ner en massa människor men iså fall borde dom blivit sjuka redan.. går ju fort det dära..

jaja...

är ju snart inne på min 11 dag som sjuk så... kan inte bli sämre nu ..

Snälla kom med något kul.... allt är ganska trist just nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0