Varit tyst idag..

Har inte haft lust att skriva idag... Får vissa dagar som allt känns ganska tungt,, men vet ju att det blir bättre.

Däremot så gick jag in på en annan blogg som jag haft..

Bloggen är inte i bruk längre men jag har sparat det jag skrivit.. lite kul jag hittade en blogg ang Håkan ..

Läste det och den stämmer så väl ..

" Antingen är det rätt... eller  så är det fel...
Två vägar korsas inte annars..

Ödet vet vad som komma skall...
Och tänk jag vet vad ödet hade i fickan för mig..

En vän så nära någon varit..
En vän som funnits år efter år..

En vän som haft sina bekymmer och dela med sig av dom till mig..
En vän som stått kvar vad som än hänt.. En vän som alltid en kram haft över..

Ödet vill säga något.. Jag såg inte orden.. Jag förstod inte meningen..

Förrän en dag...
Ödet sa...

Här !! här ska du vara.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0