Väntar på mitt program ...

Tittar inte mycket på tv egentligen ...

Men bara avgudar  Gordon Ramsey...

Han är dryg, otrevlig och en  riktig jäkel på att få reaktioner...

Kanske därför jag gillar hans program... men ärligt en del av  människorna som är med klarar ju för sjutton inte ens av att koka spagetti ?! och då kan man  undra va fasen dom har där att göra överhuvudtaget... eller?

Jag  och sonen satt och diskuterade det där...
Han sa precis som jag,,, tänk om man kunde få en dag i ens liv jobba med Gordon i en av hans resturanger.. hade varit så häftigt...

Han är en otroligt  duktig kock.. sedan att han liksom många andra nu under finanskrisen har fått  lämna in tre av hans resturanger är inget konstigt alls..

Det kostar att ligga på topp :)

Så alltså... här sitter jag och väntar på att HELLS KITCHEN ska börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0