Nu har jag...

Inte skrivit på flera dagar...

Blir så när  man har annat i tankarna.. är lite för privat att skriva om vissa saker.

Men så är det ju också så här att  det är mycket runt om mig just nu..

Sonen tar ju studenten om en vecka... och sedan  fyller min blivande svärmor 65 och dom har något stort på G där..

Själv gör jag inte så mycket mer än att  hjärnan går på högtryck..

Torsdagen var bara en slapp dag..
Fredagen ja,, Håkan hade fått ett presentkort utav mina föräldrar i födelsedagspresent så vi var i väg på stan en stund och han fick tag på en fin tröja som bara andas Håkan.. För dom som känner honom vet ju att han bara älskar färger så ingen höjer ens på ögonbrynen när det gäller färger och Håkan ... hihi..

Det var unga musikanters dag  här igår så det var musik i varje gathörn.. riktigt trevligt.
På kvällen svor både jag och Håkan att det inte fanns ett skit att titta på på dumburken..
Vi gick och la oss istället.... ler...

Idag har vi inte en susning vad vi ska göra.. men det lutar åt att vi ska  göra Skink och ostpaj till middagen .. men kanske även en liten tripp till Filip :) (måste få nojsa lite)

ha en bra dag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0