Kärleken...

Jag fick ett sms imorse där stod det...

Godmorgon älskling... puss

Han skulle vara utanför stan och jobba men rätt som det var stod han innanför dörren här,,
Han gör mig glad..
Han gör mig varm i hjärtat..
Han skämmer bort mig också *ler stort*

Han är den människan som  gör att alla andra mår bra..
Nu ska också sägas att jag inte är den mest lätta människa att leva med.. *lovar* men han tar hand om mig på ett bra sätt och får mig att känna mig trygg vilket för mig är det viktigaste..

Du, Håkan .. är en otroligt fin människa
Jag älskar dig sanslöst mycket



Kommentarer
Postat av: irene

Det var väldigt fint det är bra att du insett det försök att ta till dig det du vinner så mkt på det

2009-05-08 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0