Humor.. ?

Dålig rubrik kanske .. haha...  men  det är så här att grannen en trappa upp kom ner för en stund sedan.. hon hade lånat en bok av mig som hon skulle lämna tillbaka..
Blev stående en stund och pratade...
Hon är hel skön .. en nätt dam.. tyska... alltid välklädd... pratar på ett speciellt sätt .. och singel :)
Hon förklarade för mig att varför hon är singel har säkert med att göra att hon är tvilling ..
- Jasså svarade jag .. ( funderandes då jag oxå är tvilling)
- ja.. du förstår sa hon .. -jag har levt ihop med två män och kommit underfund med att jag passar bäst ensam. jag håller mina diskutioner med mig själv.. får bra svar jämt..
känner inte jag för att klä på mig en dag .. så gör inte jag det.. den ända som mår illa är möjligvis min spegelbild men den kan man hänga över  med ett skynke..

Jag skrattade och svarade då .. du har nog rätt :)

Vi pratade på en stund och sedan skulle hon gå hem ..
satt o fnissade lite  efter  hon gått hem ..
Hon är så skön :)
Ska också tilläggas att hon är 80  den 5 juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0