Hockey...

Nu sitter Håkan och tittar på hockeyn.. själv sitter jag jämte och bloggar.. hehe..

När Hockeyn började kom jag på att jag glömt skicka ett sms till en kompis :)
Så sagt och gjort jag skickade en helg hälsning till henne :)

Fick ett härligt svar tillbaka
- Tror du skickade fel .. detta är Irene

Skrev  ett nytt sms.. haha.. lite mer tydligare och skickade iväg det..

Strax där på  ringde i telefonen och  Irene asgarvade i andra änden.

Vi satt och snacka ett tag  och det vart riktigt trevligt..

På detta vis skickar jag således en liten vink... plus  jag önskar  Irene med familj en härlig helg .. haha
Synd bara att du jobbar.. men men  skit happens eller hur :)

Håkan sitter och pratar med tv:n ( han är lite galen)
Med detta säger jag godnatt...

Sleep tight !!



Kommentarer
Postat av: irene

Shit alltså....du e la go änna

2009-05-08 @ 23:33:47
Postat av: irene

Jag var inne på facean men kunde inte hitta dig....

2009-05-08 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0