Gordon Ramsey...

Så nu har man sett Gordon Ramseys Hell´s Kitchen..

Som jag sa förra veckan är det egentligen det enda programmet jag följer :)

Håkan har suttit och tittat på Svt 1 och Marlene..

Tycker det har gått för långt det där programmet ..
Det är  för många utröstningar numera och det är ju egentligen bara vi vanliga människor som blir blåsta på en massa pengar .. dels via radiotjänsten och del genom att man ska ringa och rösta hela tiden ..
Har man då några barn som inte förstår att det är svindyrt att ringa så kan det bli en kostsam historia ..

Nu har ju inte jag dom problemen pga att jag inte ser programmet :) kan se sista och då bara uppräkningen av poängen det är väl det som är kul..

Nu säger jag god natt till alla därute

Sleep tight !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0