Fredag...

Idag har jag bara tagit det lugnt... eller rättare sagt... hehe... Håkan ringde och frågade om jag ville att han skulle komma hem en stund..
Dom håller å att städa på "gamla kontoret" så hittade han ett par gamla trädgårdstolar i trä... Han vet ju hur jag är så han  hade dom  med sig och frågade då om jag  ville ha dom ,, (renoveringsobjekt) så söta :)  jag blev förälskad... dom är jätte fina.. egentligen behöver man inte göra ett smack med dom.. romantiskt slitna stående i en syren berså ... jaja.. lite fantasi har ingen dött av :)

jag ska slipa bort färgen... slipa dom lena o fina... och bara  olja in dom tänkte jag  .. sedan ska jag spara dom tills vi har plats för dom.. perfekt att ha dom stående någonstans med ett litet runt bord.. Kan oxå tilläggas att det kliar i fingrarna nu.. vill sätta igång med en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0