Tidig morgon...

Vaknade när min klocka ringde 06:15 gick upp för att stryka Erics skjorta som han skulle ha på skolavslutningen..
Var nog första gången jag varit på en skolavslutning så tidigt som 08:20 fattar inte varför man lägger  sånt så tidigt.

Kanske beror på att jag inte vaknar förrän jag fått en kanna kaffe i mig.. är totalt väck på morgonen..  vet är sååå kass...
he he ..

Jaja.. alla samlades i  deras gymnastiksal för att sjunga och en förskolelärare  snackade ut året... (måste erkänna att han var riktigt bra på att tala till barna)
Men jag hade enbart ögonen för en som stod och  "talade" teckenspråk.. hon var duktig men kom på mig själv att säga till Håkan att hon översatte inte sveriges national sång korrekt.. ha ha ..

Sedan åkte vi hem för att fika  och Eric gick ut och Håkan åkte till jobbet..
För att snabbt komma tillbaka för att byta byxor och sedan åka till Sala för ett "skitjobb" där..

Dagen gick och runt 15 ringde Håkan och sa att han måste jobba över så vi bestämde snabbt att jag och  Eric skulle göra middag och äta själva.. sagt o gjort.. Eric skalade morötter och  jag skalade potatis.. vi gjorde pannbiff sås och potatis... mumma för våra tjocka magar :P

Håkan kom hem 19:45 och var skitig hungrig och  på bushumör... hehe.. han e lika sjuk som jag :)

Nu sitter vi  och dricker kaffe och snart ska  Eric lägga sig...

blir nog en tidig kväll för oss allihop för hyfsat trötta idag ..

Jag önskar er alla en god kväll...

Kramen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0