Solen...

Det har varit ett par underbara dagar nu och jag njuter för fulla muggar,,

I helgen var det festival  mysigt..
Sedan har vi varit och badat både lördag och söndag,,

Var meningen att vi skulle haft åkt iväg en stund idag med men våra skinn sa nej :)
Och framför allt Håkans  som är mera stoppljus än stoppljusen själva... hehe..

själv har jag fått trista nyheter på mejlen idag vilket fick  mig att bli ganska less på allt idag..
har inte orkat med något alls idag...

Nu sitter Håkan och tittar på 3:ans film det är rolig jag har ju sett den så jag tänkte jag ska uppdatera lite här...
och ni som väntar på bilder jo... det kommer jag lovar.. haft lite strul med datorn bara ..

Datorn har kanske fått solsting .. jag sitter ju mest ute på balkongen antingen i solen och ja jag vet att datorn inte mår bra av det .. men jag har sånt sött sällskap här ute iform av min lille vän August...

Men oftast sitter jag under parasollet eftersom det blir så attans hett annars...
Och som jag är byggd så klarar inte huvudet av för mycke hetta utan slutar allt som oftast med en sjutusan till huvudvärk..
jaja.. nu är det snart semester och jag längtar...
Både efter barna givetvis men jag längtar efter mamma o pappa också... dom har tagit sin lilla tripp ner till Blekinge och  nu snart är dom på väg till Ransäter... ( ni får hälsa Magnus om ni träffar honom)

nu säger jag  godnatt för idag..

Kramar till alla som vill ha !


Kommentarer
Postat av: annika

"Nu sitter Håkan och tittar på 3:ans film det är rolig jag har ju sett den så jag tänkte jag ska uppdatera lite här..."



hehe bra svenska där du! :P

2009-06-30 @ 23:20:12
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: Eine

Sätt en parasoll som skydd för datorn också, kanske avskärmar det en del värme som datorn annars inte tål. Ha en fin sommarvecka. Kikade in hit genom min systerdotterns blogg.

2009-07-29 @ 19:10:58
URL: http://www.metrobloggen.se/EMY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0