Skit väder...

Fattar inte att det är sommar?
Verkar vara mer höst med regn kalla vindar och bara 12 grader i luften .. brr

Söndagen ja... Eric åkte till sin mamma igår kväll... har varit en  jobbig vecka  ..  för alla ska jag väl säga..
Ibland vet man varken ut eller in hur man ska ta vissa problem..

Svårt att veta vad som rör sig inom någon annan och hur den personen tolkar verkligheten.
Vet  bara att för Håkan har veckan varit en riktig pärs..

Så för att få ut vissa  känslor så tog vi och klädde på oss regnställen och  vandrade ut i regnet.. vi tog  "min själa runda"  Vi gick och pratade om allt och inget..

Regnet bara öste ner,, men vi märkte knappt det ... vi bara gick och gick...

Efter en stund stannade jag och sa att skogen har en  lugnande verkan... oavsett väder.. frågade då om vi skulle gå hemåt..  
Väl hemma  så fixade jag våran middag  eller middag ja.. klockan var ganska mycket så kvällsmat kanske  är mer att säga..

jaja kvällen gick och vi pratade länge..   svårt läge men att allt måste fixa sig ..

När Håkan somnat så låg jag och  tittade på honom..   är orolig för honom..   han sover inte bra på nätterna utan ligger och  vrider o vänder sig ...

Min blogg brukar  mestadels innehålla småsaker .. roliga inlägg... och  saker som har hänt... oftast är det roliga saker..
Men  ibland  händer saker som inte är så roliga och även dom måste få yttras.. Livet är en balansgång..
Och alla har vi våra problem.. men att låta problemen ta överhand kan vara katastrofalt..

Jag är tacksam för  allt stöd jag har hos barna.. mina föräldrar.. Håkans föräldrar.. hans systrar...

Men ni ska veta att mest av allt är jag tacksam för att jag har Håkan... han är mitt stöd.. han är min trygghet... han är i all enkelhet mitt allt.... min bästa vän.. min stora kärlek..

Så för dig gubben hittade jag   denna bild som jag lovade dig igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0