Så dålig...

På att uppdatera.. ja det är jag..

Det var verkligen som om luften gick ur mig när vi hade kommit hem från först Göteborg och sedan Finland.

Torsdagen jobbade Håkan som vanligt..
Fredagen  likadant..
Lördagen åkte vi till stan eftersom barna gett mig ett presentkort på Kapp Ahl.
Jag hittade en massa söta saker men tänker vänta för snart är det ju midsommar rea.. och då ska ni se att allt reas ut av det jag hittat :)

Men jag köpte lite iallafall..

En tennis tröja som var Rosa (jättesöt)
En B-h Vit och gul med matchande trosor till..

På söndagen  ja då gjorde vi iordning i sovrummet så äntligen finns det inga kartonger kvar där.. haha..

Kan tilläggas att Håkan är ju väldig pedant .. och jag har mina symaskiner i sovrummet.. jag behöver inte säga mer va ? ... haha
Men men sagt o gjort .. han fixade till så nu har jag en jätte bra bordsyta att sy på ..och  plats för både overlock och den vanliga har jag.. blev kanon bra :)

Det slutade med att sovrummet blev rent och snyggt...

Idag ja... måndag...

Det började med att jag  vaknade vid 7 och Håkan hade redan åkt till jobbet.. satte på kaffet.. satte på datorn.. kollade av mejl och kollade plats annonserna..
Som vanligt bara skräp mejl.. och som vanligt bara sådana jobb jag inte har kvalifikationerna för..

Kollade nyheterna på tv samtidigt som jag kollade av dom på nätet..
Därefter drack jag min första kopp kaffe ...
Hade fått en pik av dottern att det vore ju bra om jag rörde på mig litegrann så hon lånade ut  en skiva med power yoga.. tänkte att jag faktiskt kunde sätta på den för att testa.. så sagt o gjort...
Jag körde en timma och sedan ringde telefonen om att Håkan ville fika.. alltid lika trevligt med sådana samtal..
Vi fikade och sedan åkte han iväg för att göra sista delen av dagen på jobbet..

Jag satte mig i soffan efter han gått och det borde jag inte gjort.. hehe.. nu är jag stel.. drar ivarenda muskel i ryggen... men får väl se det som att det faktiskt gav utdelning .. nu vad stelheten är bra för .. hihi..

Eric kom vid 16:15 och med honom Håkan.. så nu har vi ätit och jag sitter på balkongen med lappen i knät och tar efterätten ( jo röker )
Nu ska jag sätta på lite kaffe efter maten här och diska upp...

Kramen på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0