Inför Midsommar...

Nu är det full aktivitet inför midsommar..

Själv sitter jag och väntar  på Emely och Toffe som är på väg upp från Göteborg..
Jag längtar såååå efter  henne :)

Mamma och pappa har åkt iväg på semester och drog kosan mot Blekinge idag..
Kanske kommer dom denna vägen förbi när dom är på väg till Ransäter ...

Nu kommer jag inte att uppdatera förrän tidigast lördagkväll.. för nu drar vi ut till Enhagen sedan på lördag  åker vi till Stockholm.

Med detta vill jag bara önska alla en riktigt trevlig midsommar.. ta vara på er och

dont drink and drive!!!



Kommentarer
Postat av: annika

haha den är klockren :D

2009-06-18 @ 22:00:22
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0