16 Juni

jaha.. så nu är man ett år äldre... och inte bara det.. det är exakt ett år sedan jag flyttade till Håkan..
Ett år redan.... ja jisses vad tiden går fort..

Idag har  telefonen gått varm här...   en massa sms från vänner härligt...
En massa mejl och en massa  vykort från stayfriends...
Kul att även gamla klasskamrater hört av sig :)

Jag vaknade när klockan var exakt 06:16 skumt va? kan iofs bero på att Håkan stängde dörrn för att åka till jobbet..
Han hade tapetserat lägenheten med en massa post it lappar.. fniss.. han är för  söt...

satte på kaffet startade datorn.. sedan ringde telefonen..  sen har jag suttit  i telefonen nu sedan kl 9...
Samtidigt som allt detta.. har August terroriserat mig ...

ha ha ...

August kallar jag min lille vän som  så uppfodrande pockar på att han ska få jordnötter.. han är en söt liten krabat som är mer känd som mästertjuven...
Han och hans mamma kom till mig genom balkongen och stal jordnötter förra året..
Nu har han kommit tillbaka vuxen och  så fin ...  lovar att jag ska ta kort på min lille vän och sätta in honom här..

August är en fin liten talgoxe som inte är rädd för fem öre..  kaxig kompis jag har :)



Kommentarer
Postat av: rebecka

Grattis grattis :)

2009-06-16 @ 13:18:38
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0