Suck...

Ja.. lovar .. skäms som en hund.. hihi...

Har haft otroligt mycket runt om mig sedan i början av juli..

Har inte hunnit med att blogga.. ska försöka bättra mig avsevärt..
 

På semestern åkte vi ner till Göteborg... Liseberg och havet var på högsta toppen på listan men det blev inte så mycket med något... mest pga vädret,,
Trist men inte mycket man kan göra åt det...
Träffade brorsan och hans familj alltid lika kul... vi ses ju inte så ofta pga antal mil emellan oss..

Sedan när vi kommit hem efter Göteborg har det varit galet här... bröllop.. allt som ska göras inför det...
Har inte lagt in bilderna än men ska..

sedan drog Eme och Toffe till Tobago i onsdags... ( erbjöd mig att åka istället för dom men det gillade dom inte )

Dom lämnade lite baciller förstås så jag saknar dom inte än .. haha... hög feber ,,, hosta som inte ger med sig,,, ont lite varstans...  och folk ojar sig ... oh du har svin influensan...  kanske kanske inte hur ska man veta?
Nu idag har jag varit sjuk i 8 dagar.. men idag verkar febern släppt.. huvudvärken kan bero på annat så ... nä väntar ett par dar till... innan jag ringer sjukan o hör...

Nu kommer Eric idag .. så sedan är det fullt ös... ja inte på mig för jag tar det lugnt...

kram på er där ute.. ( virusfritt med cyber kramar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0